logo

Zalety Email Marketingu

logo

Czy warto używać w swoim eBiznesie email marketingu?Nie wyobrażam sobie, że można z sukcesem budować ebiznes bez dobrego email marketingu. Nawet jeśli komuś się to udaje – wydaje mi się to niezwykle niestabilnym sukcesem, który wymaga ogromnego nakładu pracy. A przecież ebiznes jest dla inteligentnych osób, które korzystają z pomocy najnowszych technologii po to, by mieć więcej czasu na cieszenie się efektami swojej pracy.

Email marketing dla niektórych może wydawać się trudną sztuką.

Na samym początku wymaga także wiele czasu i energii. Są to jednak jedyne wady, jakie jestem w stanie wymienić przeciw email marketingowi. Wady, które tak naprawdę niewiele znaczą w porównaniu z korzyściami, jakie oferuje nam tego typu marketing. Warto zatem nauczyć się wykorzystywać do swoich celów i poświęcić na niego tyle czasu, ile jest tylko potrzebne – mogę zaręczyć, że cały ten wysiłek zwróci Ci się wielokrotnie.

Email marketing jest przecież najszybszym sposobem dotarcia do klienta. Za jednym zamachem kontaktujesz się ze wszystkimi osobami, które dotychczas były zainteresowane tym, co robisz oraz z tymi osobami, które już dokonały u Ciebie zakupu.

Jeden mail pozwoli Ci pogłębić relacje z tymi wszystkimi osobami. Każdy kolejny będzie zdobywał zaufanie Twoich subskrybentów. Dzięki temu przestaniesz być jakimś kolejnym anonimowym sprzedawcą internetowym – będziesz niemal znajomym, który wysyła do nich maile. Oczywiście – efekt ten uzyskasz tylko wtedy, kiedy te maile będą faktycznie dobre.

Dzięki email marketingowi możesz przekazać to, co myślisz o biznesie – jakie wartości Tobą kierują.

W tym artykule opisuje kilka najistotniejszych zalet jakie email marketing może wnieść w Twojego eBiznesuJeśli to zrobisz – dajesz sobie szansę na znalezienie osób, które myślą podobnie jak Ty i które chcą w taki sam sposób działać, w jaki działasz Ty. Tak więc dzięki dobremu email marketingowi zyskasz szansę na przedstawianie swojej oferty biznesowej osobom, które faktycznie są tym tematem zainteresowane. Jest bardzo prawdopodobne, że te osoby będą bardziej zainteresowane współpracą niż Ci, którzy znają Cię tylko na przykład z Twoich wpisów na blogu.

Oczywiście nie można zapominać o najważniejszej (i najpopularniejszej) funkcji email marketingu jaką jest sprzedaż. Maile dają Ci możliwość zachęcenia dużej liczby osób (za jednym razem) do zapoznania się z Twoją ofertą sprzedażową. Nie jest ważne, czy poprzez email marketing planujesz sprzedawać swoje produkty, czy tez te polecane w ramach programu partnerskiego.

Taka oferta jest o wiele bardziej wiarygodna. Możesz nawet ustawić wiadomości mailowe w taki sposób, by nie od razu było wiadomo, że Twoim celem jest sprzedaż. Jest to skuteczne narzędzie, które przyniosło zysk już nie jednej osobie z naszej branży.

Pamiętaj, że wysyłka kolejki maili to także świetny sposób na przeprowadzenie szkolenia. Mogą to być szkolenia wprowadzające do głównej części (płatnego) kursu, ale także szkolenia dla Twoich partnerów biznesowych. W taki sposób możesz też szkolić osoby, które są zainteresowane współpracą z Tobą. Oszczędzasz dzięki temu sporo czasu, a na dodatek wiesz, że każdy otrzymał dokładnie taką dawkę wiedzy, jaka według Ciebie jest najlepsza.

Jak już widzisz – trudno jest przecenić zalety email marketingu. Jest to potężne narzędzie, które może być wykorzystane na wiele różnych sposobów. Jednak zawsze niesie za sobą możliwość zwiększenia zarobków. Warto zatem postawić na dobry email marketing.

One Response to “Zalety Email Marketingu”

  1. Carlo Lamon pisze:

    Dobry artykuł ale brakuje mi tutaj przykładów użycia przedstawionych wyżej metod na stworzenie dobrego mailingu 🙂

Napisz Twój komentarz do artykułu

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

logo
logo
Artykuły gościnne | właściciel: Paweł Krzyworączka