logo
Przeglądasz kategorię: E-marketing, Pozycjonowanie, SEM

E-marketing, Pozycjonowanie, SEM

Kto interesuje się serwisami wwwE-marketing to działalność marketingowa prowadzona za pomocą stron www dla pozyskiwania klientów w e-biznesie. Bardzo ważną rolę w e-marketingu odgrywa tzw. e-mail marketing, czyli budowanie listy adresowej potencjalnych klientów. Była to jedna z pierwszych form e-marketingu i mimo, że są znane jeszcze inne, ma ona do dziś bardzo ważne znaczenie.
Bazę adresową buduje się przez mini strony www - tzw. squeeze page (z ang. wyciskacz), gdzie za pomocą różnych ważnych informacji i interesujących form zachęca się użytkowników do dobrowolnego zapisania się na listę. Wysyła się im najczęściej wartościowe darmowe przeróżne informacje, buduje więź poprzez wysyłkę biuletynów i newsletterów, a następnie rozsyła się oferty swoich produktów i usług.

Ważną pozycję w e-marketingu mają banery reklamowe oraz filmy video. Wszystkie te formy e-marketingu są niezwykle ważne dla rozwoju e-biznesu. Biorąc pod uwagę, że w 2008 roku liczba przeróżnych stron w intenecie przekroczyła trylion, coraz większe znacznie mają wyszukiwarki i tzw. pozycjonowanie stron.
Dominującą wyszukiwarką w Polsce jest Google.pl. Pozycjonowanie jest to ustawianie swoich stron www w wyszukiwarce Google na możliwie wysokich pozycjach. Praktycznie liczy się pierwsze 5 linków w wynikach, a pierwsze trzy są nazwane złotem internetu.

Wiadomo, że internauci wyszukują strony za pomocą tzw. słów / fraz kluczowych. Pozycjonowanie polega miedzy innymi na umiejętnym umieszczaniu słów kluczowych w artykułach na blogach i stronach www oraz zdobywaniu możliwie dużych ilości wartościowych linków do serwisu pozycjonowanego.
Serwisy, które mają "w oczach Google" wartościową treść oraz jest do nich wiele wartościowych linków, są indeksowane wysoko w hierarchii stron www - muszą być to jednak metody etyczne, zgodne z wytycznymi Google i muszą być to wartościowe serwisy dla użytkowników.

Za nieetyczne działania Google może nałożyć tzw. filtry na serwisy lub tzw. ban, czyli wyrzucenie z indeksu. Nieetycznymi działaniami są: kopiowanie treści z innych serwisów, kupowanie linków, oraz tzw. SWL (systemy wymiany linków)

W tej kategorii Sukceseo zamieszczaj artykuły o serwisach związanych z e-marketingiem: blogi, fora, portale, serwisy agencji marketingowych, firmy pozycjonerskie itp.

Artykuły (wpisy) znajdujące się w tej kategorii:

Jak stworzyć bloga, który będzie zarabiać w Internecie…

Jak stworzyć bloga, który będzie zarabiać w Internecie… Wystarczy przejrzeć kilka ofert związanych z pomocą w zarabianiu przez internet, by natrafić na takie, które oferują nam przysłowiowe góry pieniędzy. Według takich (niestety bardzo licznych) ofert możesz zarabiać setki tysięcy złotych bez pracy i praktycznie bez najmniejszego wysiłku. Muszę Cię zmartwić – nie istnieje taki model biznesowy, który oferuje nieograniczone zarobki i...

Jak wypromować sklep internetowy?

Jak wypromować sklep internetowy? Nie ma dwóch jednakowych sklepów Na samym początku warto wspomnieć, że nie ma jednej, niezastąpionej techniki, która umożliwiłaby skuteczne pozycjonowanie każdego rodzaju sklepu. Jedne serwisy są proste, inne rozbudowane, w jednych zakupimy bieliznę, w kolejnych sprzęt fotograficzny itd. – każdy przypadek powinno się w związku z tym traktować indywidualnie. Wskazać można jednak pewne...

Czym jest pozycjonowanie?

Czym jest pozycjonowanie? Pozycjonowanie stron www jest to mówiąc krótko wzmacnianie pozycji internetowej strony w wynikach wyszukiwania. Pozycję tą możemy podwyższyć między innymi przez rozsiewanie ogromnej ilości odnośników do witryny, kluczowej dla nas. Nie ulega wątpliwości, że są dodatkowo inne zagadnienia połączone ze skutecznym pozycjonowaniem, ale o tym w dalszej części artykułu Myśląc o...

Reklama w Internecie

Reklama w Internecie Posiadanie własnej strony internetowej z pewnością jest bardzo dobrym posunięciem. Wiedzą o tym osoby, które właśnie dzięki własnej witrynie internetowej są w stanie zaprezentować się znacznie lepiej, aniżeli mogą to zrobić osoby, które jej nie posiadają. O możliwościach, jakie daje strona internetowa, z pewnością przekonało się także wiele podmiotów gospodarczych, które za jej...

Zalety Email Marketingu

Zalety Email Marketingu Nie wyobrażam sobie, że można z sukcesem budować ebiznes bez dobrego email marketingu. Nawet jeśli komuś się to udaje – wydaje mi się to niezwykle niestabilnym sukcesem, który wymaga ogromnego nakładu pracy. A przecież ebiznes jest dla inteligentnych osób, które korzystają z pomocy najnowszych technologii po to, by mieć więcej czasu na cieszenie się efektami swojej pracy. Email marketing...

Programy partnerskie – jak zareklamować własny kurs, raport lub ebooka z programu partnerskiego?

Programy partnerskie – jak zareklamować własny kurs, raport lub ebooka z programu partnerskiego? W momencie gdy wybrany został już przez Ciebie produkt z programu partnerskiego to Twoim następnym krokiem będzie stworzenie kampanii promocyjnej. Aby zrobić to skutecznie i nie marnować potencjalnych klientów, warto aby na Twojej stronie była wdrożona lista e mailowa. Dzięki temu osoby, które nie kupią za pierwszym razem, całkiem możliwe, że kupią w późniejszym terminie. Ale to nie...

logo
Artykuły gościnne | właściciel: Paweł Krzyworączka